V Parizu, kjer se trenutno odvija letošnji avtomobilski salon, se je publiki prvič predstavila serijska evropska različica malega Suzukijevega avtomobila, ki je japonskim kupcem na voljo že nekaj časa. Pričetek evropske prodaje novega ignisa je predviden v naslednjem januarju.
Od leta 2000 do leta 2008 so Japonci izdelovali model ignis, ki je po zaslugi že tedaj uporabljene 'crossover' filozofije pritegnil pozornost številnih kupcev. Sedaj se je ignis vrnil v Evropo, čeprav v pomanjšani izdaji, ker so Japonci v Parizu pokazali evropsko serijsko različico tega modela, ki je istočasno tudi globalna različica modela, ki na domačem japonskem tržišču nagovarja predvsem kupce majhnih 'kei-car' avtomobilov, ki jim je vseeno za trenutne modne SUV smernice.
Ostalim kupcem po svetu, ki prisegajo na modne SUV smernice, so ponudili ignisa, ki je po zaslugi že klasičnih SUV dodatkov (strešne sani in dodatne obrobe zunanjih karoserijskih blatnikov) oblikovan v bolj pustolovskem stilu. S tem dejanjem želijo Japonci ta avtomobil približati segmentu avtomobilskih križancev, ker je ignis oborožen tudi s primerno (180 mm) karoserijsko odmaknjenostjo od vozne podlage ter tudi (ob doplačilu) stalnim štirikolesnim pogonom. V primeru japonske in globalne serijske različice (masa avtomobila, pripravljenega na vožnjo (4WD): 855 (905 kg)) so uporabili že znani hišni 1,2-litrski bencinski štirivaljni motor (K12C DualJet VVT) v povezavi s tehnologijo blagih hibridov, ki ji pri tej znamki pravijo SHVS (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki).
Del te tehnologije je integrirani zaganjač-generator, shranjene litij-ionske baterije na krovu malega suzukija pa omogočajo tudi uporabo regenerativno pridobljene zavorne energije. Vgrajeni pogonski sklop lahko mobilizira 66 kW (90 KM) pri 6000 vrtljajih v minuti ter 120 Nm motornega navora pri 4400 vrtljajih v minuti. Poleg tega bo imel voznik na razpolago še približno 3 'konje' in 50 Nm motornega navora, ki jih bo zagotovil vgrajeni elektromotor. Za pretikanje je na Japonskem vedno zadolžen samodejni CVT menjalnik, Evropejci bodo deležni serijske vgradnje ročnega 5-stopenjskega menjalnika, ki ga bodo ob doplačilu nadomestili s 5-stopenjskim samodejnim menjalnikom. Japonci obljubljajo kupcem skromno povprečno porabo goriva, ker naj bi 2WD različica ob premagovanju stotih kilometrov v povprečju popila samo 4,6 litra goriva, 4WD različica bi ob tem popila dodatnih 0,4 litra goriva. Ignis bo zelo živahen malček, ker bo pospeševanje od 0-100 km/h zaključeno že v 12,2 sekunde (11,9 v primeru 4WD različice), poleg tega bo uporabnikom ponujal povsem solidno končno hitrost (2WD: 170 km/h, 4WD: 165 km/h).
V primeru tega majhnega avtomobila, ki s svojimi kompaktnimi zunanjimi merami (dolžina: 3700 mm, širina (globalna različica): 1660 (1690) mm, višina: 1595 mm, medosna razdalja: 2435 mm, obračalni krog 4,7 metra, pnevmatike: 175/65 R15 ali 175/60 R16), zelo dobro odraža bogato tradicijo izdelave majhnih 'kei-car' avtomobilov pri tej znamki, so se Japonci odločili za oblikovno zmes preteklosti in sedanjosti, ker je ignisov kombilimuzinski zadek oblikovan v stilu 'fastback' kupejev iz druge generacije modela fronte (LC10W), čeprav ne premore tako poševno nameščenega zadnjega kabinskega stekla kot dvovratni kupe iz sredine sedemdesetih let prejšnjega stoletja. Nekaj oblikovnih detajlov je prispevala tudi prva generacija modela cervo. Zadek novega Suzukijevega malčka ponuja različen prtljažni volumen, ker bodo kupci običajno gnanega ignisa v tem primeru na boljšem. 2WD različica ponuja 267-litrski prtljažnik, medtem ko se bodo morali kupci 4WD različice zadovoljiti z nekoliko manjšim prtljažnikom (227 litrov) v osnovni 5-sedežni konfiguraciji. Podobno je tudi v primeru podrte zadnje sedežne klopi (1100 - 1086 litrov).
Z vgrajeno sodobno komfortno in varnostno opremo bo novi ignis lahko navdušil tudi ljubitelje naprednih varnostnih IT tehnologij, ker bo serijsko opremljen tudi s sistemom kot je LDWF (Lane departure warning function), ki deluje nad 60 km/h. Ignis bo opremljen tudi s sistemom DCBS (Dual Camera Brake Support) ter sistemom, ki zazna utrujenost voznika (Weaving alert function). Vgrajeni 'Infotainment' bo lahko 'prežvečil' tudi vsebino SD kartic in omogočil uporabo aplikacij kot so Android Auto, Apple CarPlay in MirrorLink. Edina prava neznanka ostajajo prodajne cene, verjetno jih bodo razkrili šele ob prihodu novega ignisa v prodajne salone.
Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.
Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.
Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.
Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.
Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:
Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).
Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.
Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.
Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.
Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.
Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.
AVTO JARC d.o.o.