Suzuki swift

Včeraj se je v Ljubljani odvijala uradna slovenska predstavitev novega malčka znamke Suzuki, modela, ki je vedno zavzemal mesto najbolje prodajanega Suzukijevega modela.

Sedanjo, že četrto generacijo swifta, je Suzuki dokončno promoviral konec letošnjega septembra, z velikim pričakovanjem, da bo močno povečal dosedanjo impozantno 4,2 mio veliko število prodanih swiftov. Ob tem so pri slovenskem uvozniku izpostavili, da smo novi swift v Slovenijo dobili že na prvi oktobrski dan, kar je glede na pretekla obdobja nekaj povsem novega. V Sloveniji naj bi pri devetih uradnih in pooblaščenih trgovcih mesečno prodali od 8 do 10 novih swiftov, čez en mesec pa prihaja tudi novi alto, ki bo tako dodatno poživil ponudbo znamke na slovenskem tržišču.

Novi swift ne predstavlja oblikovne revolucije, temveč evolucijo dosedanjega swifta. Zunanji videz je na prvi pogled sicer zelo podoben dosedanjemu swiftu, ker ima novinec le nekoliko drugače oblikovane sprednje in zadnje luči, kar pa že na prvi pogled daje slutiti, da gre za povsem novo verzijo tega vozila. Podrobnejši pogled pa razkrije, da je Suzuki poskušal temeljiteje spremeniti zunanjo obliko dosedanjega swifta, ker je japonski malček zrasel v vseh pogledih (medosna razdalja: +50 mm, dolžina: +95 mm, širina: +5 mm, višina: +10 mm). Čeprav so zunanjo podobo tega modela v nekaterih medijih dostikrat opisali kot japonski 'mini', je novi swift po mnenju proizvajalca vendarle močno pridobil na izvirnosti ter s tem na prepoznavnosti. Notranjost je pri novem swiftu doživela bistveno več sprememb. Sedaj je bolj sofisticirana, z boljšo kvaliteto plastike in bolj vozniško zasnovano armaturno ploščo z lepše oblikovanimi instrumenti in nadzornimi stikali. Povsem nov je tudi njen osrednji del, ki je sedaj še bolje zasnovan.

Novi swift bo v Sloveniji zaenkrat poganjal le 1,2-litrski predstavnik bencinsko gnanih motorjev, ki bo nadomestil obstoječi 1,3-litrski bencinski motor. Bistvena novost novega motorja je njegova izrazita ekonomičnost. Novi atmosferski agregat dual VVT bo lastniku lahko ponudil 94 'konj' pri 6000 vrtljajih v minuti ter 118 Nm motornega navora pri 4800 vrt./min, ob tem pa naj bi v povprečju popil samo 5 litrov bencina na 100 prevoženih kilometrov in ustvaril za 17 odstotkov manj emisij CO2 (116 g/km). Z mehanizmom 'auto/stop' je lahko celo manjša. Ti napredki pomenijo, da je novi swift ekonomsko in ekološko gledano najmanj enako, če ne celo bolj učinkovit od nekaterih izjemno priznanih in uspešnih vozil (volkswagen polo in ford fiesta). Izvedba, ki prihaja v začetku naslednjega leta, pa bo še bolj varčna in zelena. Pospešek (0-100 km/h) serijsko motoriziranega 'slovenskega' swifta znaša 12,3 sekunde. Kupcem bodo ob odločitvi za ta motor ponudili tudi doplačljivo možnost samodejne menjave prestav.

Drugo izbiro bo kasneje predstavljal 1,3-litrski dizelski agregat, ki po zaslugi turbopolnilnika lahko ustvari 75 KM. Čeprav Japonci ne omenjajo izvora tega motorja, mi lastni spomin pravi, da gre v tem primeru po vsej verjetnosti za nam dobro znani izdelek, ki premika tudi aktualne ople in fiate, ker so Japonci pred nekaj leti sklenili dogovor z Italijani glede licenčne izdelave dizelskih agregatov. Ta motor naj bi ob premagovanju 100-kilometrske razdalje v povprečju popil samo 4,2 litra dizelskega goriva in ob tem ustvaril 109 gramov emisij CO2 na vsak prevoženi kilometer.

Novi swift je tudi varen. Test Euro NCAP je pokazal, da kljub svoji 'mini' zasnovi ta hip spada med najbolj varna vozila. Suzuki je tako napravil odločen korak v smeri izboljšanja varnosti novega swifta, istočasno pa je vanj vgradil najsodobnejšo varnostno tehnologijo. Vsi paketi opreme vsebujejo serijsko vgrajen ESP in 7 zračnih vreč, zato ta varnostni faktor predstavlja določeno prednost na trgu avtomobilov. Poleg tega pa je tako konstrukcijsko zasnovan, da zagotavlja največjo zaščito potnikom v vozilu, zlasti otrokom in pešcem oz. zunanjim udeležencem v prometu.

Novi swift je zasnovan na osnovi Suzukijeve popolne tehnološke kontrole produkta (TECT koncept). Na osnovi obsežnih računalniško vodenih simulacij je Suzuki novega swifta izdelal iz tršega jekla, vgradil v avto najbolj sofisticirane varnostne naprave ter istočasno zagotovil manjšo (-50 kg) maso vozila. Novi swift temelji na strukturi schock–absorbing, ki zagotavlja tudi največjo varnost za pešce. Kot tak je novi swift po mnenju proizvajalca eno najbolj varnih malih vozil v svetu. Novi swift je na razpolago kupcem s tremi standardnimi paketi opreme in v dveh (3 in 5-vratna kombilimuzina) karoserijskih izvedbah. Dodatno pa je možno dokupiti še veliko druge opreme, kar kupcem zagotavlja tudi ustrezno stopnjo individualnosti. Predvsem pa novi swift v celoti odraža Suzukijevo poslanstvo – avto za vsak 'Way of life', ker je Suzuki svetovno priznani ekspert za majhne avtomobile.

PREGLED IZJAV NEKATERIH TUJIH NOVINARJEV IN ČASOPISNIH HIŠ

Craig Thomas, Independant jurnalist
Suzuki oboževalci bodo zanesljivo z novim swiftom še bolj zadovoljni, kot so bili z dosedanjim, ker je bolj prostoren, boljše kvalitete in izboljšane dinamičnosti.

Auto Trade Online
Impresivno, čeprav je novi swift večji, je lažji, kar mu zagotavlja celo doseganje večje hitrosti. Motor je izjemno uglajen.

The Sunday times, 27.june 10
Novi swift lahko daje enak vtis kot stari vendar je daleč – daleč boljši avto. Vožnja z njim je cenejša in bolj udobna.

The News of the World, 27.june 10
Prejšnji swift nas je presenetil – osupnil. Vendar ga je novi swift brez milosti povsem presegel.

CAR, August 10
Ekonomičnost novega swifta dejansko presega novega audi 1. Sedeži so naravnost fantastični.

CAR, August 10
Za Suzuki je situacija res boljša – res je veliko priznanj za novega malega superminija.

MSN Carviev, 29.june 10
Splošni občutek pri vožnji je izjemno dober, to je resnično dobro zasnovan avtomobilski motor.

MSN carviev, 29.june 10
Novi swift ima vgrajen 1.2 motor s samo 116g/km izpuha, kar ga uvršča med izjemno varčne in ECO vozila.

Top Gear, august 10
Nismo edini, ki nas je novi swift prepričal. Je perfektno dizajniran ZA ŽIVLJENJE – for life. S to novo verzijo swifta Suzuki še vedno dobro ve, kako zagotoviti našo ekonomičnost.

Top Gear August 10
Novi swift: Eno najbolj varnih vozil v svojem razredu.

Prenos datotek

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO JARC d.o.o.